Fajerwerków nie było, ale Manchester City postawił kolejny krok w kierunku mistrzostwa Anglii. Drużyna Pepa Guardioli pokonała West Ham United 2:1 wygrywając w ten sposób dwudziesty mecz z rzędu.
Przed meczem Pep Guardiola mocno przebudował skład Manchesteru City, a wydarzeniem był powrót Sergio Aguero. Argentyńczyk zagrał w podstawowym składzie po raz pierwszy od października zeszłego roku. Nie był to udany powrót. Po napastniku widać było długą przerwę spowodowaną kontuzją kolana.
Nie był to wyjątkowy mecz dla całej drużyny. West Ham United – osłabione brakiem kontuzjowanego Łukasza Fabiańskiego – od początku wysoko powiesiło poprzeczkę. Drużyna Davida Moyesa broniła się mądrze i potrafiła trzymać The Citizens z dala od własnej bramki. Owszem, lider tabeli miał dużą przewagę w posiadaniu piłki, ale nie stwarzał sobie wielu okazji do zdobycia gola.
Wykorzystali pierwszą dogodną okazję. Kevin de Bruyne dośrodkował piłkę w pole karne, a tam najwyżej wyskoczył Ruben Dias i mocym strzałem głową posłał futbolówkę do siatki. Niby wszystko szło zgodnie z planem, ale jednak niekoniecznie, bo jeszcze przed przerwą goście wyrównali. Po składnej akcji West Hamu piłkę z najbliższej odległości wepchnął do bramki Michail Antonio. Był to pierwszy gol stracony przez Manchester City u siebie od ośmiu meczów.
W drugiej połowie drużyna Pepa Guardioli znów zagrała bez fajerwerków, ale odzyskała prowadzenie. Do siatki ponownie trafił obrońca. Riyad Mahrez błysnął dryblingiem i dośrodkował płasko piłkę, a skutecznym strzałem z pierwszej piłki popisał się John Stones.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.